Delimeal maakt deel uit van Frigilunch en levert versverse maaltijden aan huis. Meer dan 120 maaltijden zijn permanent beschikbaar, van échte klassiekers als worst met rode kool tot vernieuwende recepten. Smakelijke gerechten die eenvoudig worden opgewarmd in de oven of microgolf.
De catalogus was duidelijk aan vernieuwing toe. Visual werkte een grafische stijl uit met nadruk op een huiselijk en vertrouwd gevoel. Lekkere maaltijden alsof je ze zélf hebt klaargemaakt.
Naast de presentatie van de maaltijden werd er ook speciale aandacht gegeven aan de inleiding en toelichting. Door gebruik te maken van herkenbare pictogrammen en typografie wordt het kiezen van de juiste maaltijd tot het opdienen er van een kinderspel.
Bij Delimeal krijg je écht op je bord wat je ziet. De maaltijden werden zo gefotografeerd alsof je er zo kan van proeven. Alle maaltijden werden opgewarmd rechtstreeks vanuit hun verpakking. Naast de productfotografie kreeg ook ’the making of’ de nodige aandacht. Binnenkort te zien op de voorziene social mediakanalen !
In een volgende fase zal de stijl die Visual uitwerkte door Delimeal doorgevoerd worden in hun vernieuwde webshop.
Klik hier en geef uw product de aandacht die ze verdient!
Campagne en conceptontwikkeling, Campagnebeeld, Catalogus, Fotografie, Social media