In een digitale wereld blijft de meerwaarde van offline promotiemateriaal overeind. Want, zeg nu zelf: wat is er krachtiger dan een toevallige passant doen stilstaan bij jouw advertentie aan een bushokje of door de aandacht naar je bedrijfsgebouw te trekken met originele belettering? Om nog maar te zwijgen over een eigen bedrijfsmagazine of een spraakmakende beursstand. Dat is klantenbinding op hoog niveau.
We zien dagelijks tientallen, zelfs honderden, reclameboodschappen passeren. Jouw print advertentie moet dus meteen opvallen. We stoppen je boodschap in een aantrekkelijk visueel jasje, op maat van je doelgroep. We brengen ze uiteraard ook waar je klanten ze zullen zien. En onthouden.
Een gratis decor voor je promotiemateriaal? Die mogelijkheid is dichterbij dan je denkt. Je bedrijfsgebouw biedt heel wat troeven voor de visibiliteit van je bedrijf. Van opvallende gevelreclame of autobelettering tot wapperende banners.
Op een beurs wil je bestaande en potentiële klanten aangenaam verrassen, zodat ze ook na hun bezoek aan je blijven denken. Een nieuw product lanceren, leads genereren of gewoon netwerken? Dat vraagt om een leuke beursstand. Met de bijpassende communicatietools, uiteraard.
Je klanten door je producten laten snuisteren als een shop addict door de winkelrekken? Het kan. Met een moderne catalogus zet je saaie – neem het niet persoonlijk – informatie om in een boeiend naslagwerk met beeldmateriaal van de hoogste kwaliteit.
Kort en krachtig. Zo brengen we je boodschap het liefst over. vertalen je boodschap in een wervende tekst. In de taal van je doelgroep en met alle taalkundige ingrepen om ook Google te verleiden. Op naar de hoogste regionen van de zoekresultaten.
Een handgeschreven enveloppe in de bus aan jou geadresseerd maakt je meteen nieuwsgierig, toch? Dat is de kracht van direct marketing. Rechtstreeks en persoonlijk, zoals we zelf ook het liefst met jou communiceren. Kwestie van je verwachtingen helemaal in te lossen.
Een mail of website is meestal snel weggeklikt. Een visueel aantrekkelijke folder of brochure daarentegen blijft vaak wekenlang in het blikveld van je klant liggen. Met info over je bedrijf, een specifiek product of project. Zoals je wil.
Heeft je product net als wijzelf een goede en slechte kant als het op foto’s maken aankomt? Geen enkel probleem. Tijdens een professionele fotoshoot leggen we een beeldportfolio aan met opties voor elk platform en medium. Verzorgd tot in de kleinste details.
Van een personeelsblad voor je eigen medewerkers tot een bedrijfsmagazine vol boeiende verhalen voor je klanten. Je kan een tijdschrift maken voor heel wat communicatiedoelen. Het grootste voordeel? De ruimte en vrijheid qua invulling. Ja, daar houden we van.
De inrichting van een winkel vertelt veel over de filosofie van het merk. Logisch dus dat je communicatie in je winkel naadloos aansluit bij dat verhaal. Displays, stickers, toonbankonderleggers, en zo meer: we zetten je promotiemateriaal helemaal op punt.
Warme eindejaarswensen, een professioneel verjaardagsgeschenk of een uitnodiging voor de lancering van een nieuw product? Zeg het met een stijlvolle kaart. Zo eentje die je klant met plezier een tijdje op zijn bureau laat staan. Waar ook anderen ze zien.
De kwaliteit van een product moet natuurlijk goed zitten, maar het oog wil ook wat. Het design van een verpakking doet nu eenmaal kopen. Of net niet. Het tweede scenario vermijden? Visual ontwerpt een onderscheidende verpakking waarmee je meteen in het oog springt.
Waarom hele epistels neerpennen over dingen die je beter gewoon kan laten zien? Zet je bedrijf in de spotlights met een unieke bedrijfsvideo. Een korte blik achter de schermen voor social media, een uitgebreide reportage voor je website of een een leuke videoboodschap voor je bedrijfsevent? Ready, camera’s rolling and… action!