De kracht van vernieuwing: rebranding voor wasmachinebouwer IPSO
Communicatie analyse / Direct mailing / Folder & brochure / Huisstijl / Logo
You never get a second chance to make a first impression. Maak die eerste indruk dus onvergetelijk om de juiste redenen. Je bedrijfslogo geeft je missie en ambitie vorm op tal van communicatiedragers. Het vat waar je voor staat samen in een compact grafisch ontwerp. Herkenbaar, uniek en eenvoudig.
Na een uitgebreide ontdekking – we moeten je merk toch goed kennen en begrijpen om het te vertalen naar een krachtig logo? – zetten we ons aan de tekentafel. Zet je bijvoorbeeld expliciet in op ecologie? Dan moeten je logo en huisstijl dat uitstralen.
Een bedrijfslogo ontwerpen is voor de lange termijn. Toch zijn bepaalde sleutelmomenten geknipt om met een nieuw logo uit te pakken. Een nieuw bedrijf is evident, maar ook bijvoorbeeld een fusie of een andere doelgroep zijn belangrijke triggers. Of wanneer je logo niet meer strookt met je merkidentiteit.