Een communicatiestrategie die scoort op lange termijn

Het opstellen van een efficiënte communicatiestrategie begint met een grondige evaluatie met onder meer een SWOT-analyse en het Business Canvas-model. Zo brengen we je communicatie in kaart. Het biedt ons een waardevol theoretisch kader om je strategische communicatie aan op te hangen. En die zetten we vervolgens met plezier ook om in de praktijk natuurlijk.

We zetten je troeven extra in de verf en werken aan de pijnpunten. Want op het spanningsveld tussen beide liggen de grootste opportuniteiten voor je bedrijfscommunicatie. En de gevaren? Die weten we dankzij jarenlange ervaring te detecteren en te elimineren. Zodat jij niet voor verrassingen komt te staan.

Benieuwd naar je sterktes, je zwakke punten en bovenal waar ruimte voor verbetering zit? Visual analyseert en stroomlijnt je communicatiestrategie.

Een blik op je communicatiemix

We benaderen je bedrijfscommunicatie met een open blik. De bestaande situatie vormt onze basis. Het doel: je interne en externe communicatie op dezelfde lijn krijgen. En bovenal een boeiende mix van crossmediale concepten ophangen aan een doordacht corporate communicatieplan.

Zoek je een proactieve strateeg om een helder communicatiepad uit te stippelen? We komen graag eens bij je langs.

Ontdek enkele projecten

Bekijk alle projecten